OFERTA HANDLOWA

powrót do kategorii produktów
 
motopompy Honda
motopompy Robin-Subaru
motopompy pożarnicze
motopompy wodne pływające
motopompy elektryczne zanurzeniowe HCP dla straży
pompy EX do chemikaliów
pompy Homa/Pumpex
pompy Honda
pompy pożarnicze pływające
pompy Robin-Subaru
pompy specjalistyczne (perystaltyczne)
pompy Tohatsu
pompy ROSENBAUER
pompy inne pozostałe
O firmie | Nasi Klienci | Kontakt | Cenniki| Szukaj
Witamy na stronach internetowych firmy NOPEX - dziedziny BHP i PPOŻ

motopompy pożarnicze TOHATSU

Tohatsu M 8/8 VC72AS Przenośna motopompa pożarnicza M 8/8 model VC72AS, z rozruchem ręcznym i elektrycznym, z licznikiem godzin pracy.
TYP: Jednostrumieniowa, jednostopniowa pompa turbinowa.
Wydajność:
1) dla wysokości ssania 1,5 m
– przy ciśnieniu 10 bar 960 l / min.
– przy ciśnieniu 8 bar 1.250 l / min.
– przy ciśnieniu 4 bar 1.750 l / min.
2) dla wysokości ssania 7,5 m: – przy ciśnieniu 8 bar 790 l / min.
Maksymalna wysokość ssania : 9 m
System zasysania: bezolejowa pompa próżniowa
Nasady : ssawna - STORZ A (110)
tłoczne - 2 x STORZ B (75)
NASADY TŁOCZNE (A): 2 x STORZ B (75).
NASADA SSAWNA (B): 1 x STORZ A (110).
Czas zasysania:
- przy wysokości ssania 1,5 m: 4,2 s
- przy wysokości ssania 7,5 m: 20,5 s
Wysokość całkowita: 747 mm.
Szerokość całkowita: 780 mm.
Długość całkowita: 675 mm.
Silnik : silnik benzynowy, 2-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony wodą, o mocy max. 50 KM (35,3 kW) i mocy nominalnej 40,8 KM (30,0 kW),
z automatycznym systemem dozowania oleju silnikowego do paliwa
Pojemność zbiornika paliwa (benzyny bezołowiowej): ok. 18 l
ZUŻYCIE PALIWA: 9,5 l/godz (przy ciśnieniu 8 bar i wydajności 800 l/min).
UKŁAD ROZRUCHOWY: Rozrusznik oraz automatyczny układ reakcyjny (linka rozruchowa).
SMAROWANIE: Mieszanka benzyny i oleju (mieszanie automatyczne).
ZAPŁON: Iskrownik w kole zamachowym.
Oświetlenie: Reflektor strumieniowy 12 V, 35 W.
AKUMULATOR: 12 V, 21Ah.
Waga:
– bez paliwa: 94,0 kg
– z paliwem: ok. 110,5 kg

posiada świadectwo dopuszczenia CNBOP Nr 1693/2013

Tohatsu M 8/8 NOWOŚĆ VF53AS Pierwsza wyprodukowana w Japonii motopompa z 4-suwowym silnikiem benzynowym, z elektronicznym systemem wtrysku paliwa. Podstawowe właściwości:
1. Niska emisja zanieczyszczeń: Niska emisja zanieczyszczeń jest niezbędnym czynnikiem pozwalającym zmniejszyć niekorzystny wpływ na środowisko. Emisja CO (tlenku węgla) została zmniejszona o 43%.
Emisja HC (węglowodorów) + NOx (tlenków azotu) została zmniejszona o 90%. Zadymienie spalin zredukowano o 98%.
2. Wspaniała oszczędność paliwa – efektywne zużycie energii zapewnia dłuższe działanie. Zużycie paliwa zredukowano o 48%.
3. Niski poziom hałasu i wibracji – w celu polepszenia możliwości komunikacji pomiędzy obsługą dokonano redukcji hałasu o 9 dB.
4. Niezawodność uruchomienia silnika – zapewniono niezawodne uruchamianie silnika w każdych warunkach atmosferycznych.
Uwaga: Dane wymienione w pkt. 1, 2 i 3 wynikają z porównania modelu VF53AS z dotychczasowymi modelami 2-suwowych motopomp TOHATSU, podczas pracy przy ciśnieniu 4 bar.
Nowe właściwości:
1. Pierwsza w Japonii przenośna motopompa z zamontowanym silnikiem 3-cylindrowym, 4-suwowym.
2. ECU – Monitorowanie pogody i warunków pracy przez kilka rodzajów czujników. ECU (urządzenie kontroli silnika) dokładnie sprawdza wtrysk paliwa oraz ustawienie zapłonu silnika 4-suwowego.
3. Wtrysk paliwa – Wtrysk paliwa jest sterowany elektronicznie, co zapewnia całkowite spalanie, szybką
reakcję przepustnicy i wspaniałą oszczędność paliwa.
4. Kapsułowa obudowa silnika – Górna i dolna osłona silnika zapewniają niski poziom hałasu oraz wodoodporność silnika. Górna osłona jest łatwa do zdejmowania w celu przeprowadzenia konserwacji.
5. Zbiornik paliwa usytuowany na niższym poziomie – Umieszczony poniżej pulpitu sterowniczego i z przodu pompy ułatwia uzupełnianie paliwa i dzięki niższemu położeniu przyczynia się do większej stabilności motopompy i mniejszych wibracji. Kurek spustowy paliwa jest w tym modelu usunięty, ponieważ nie ma potrzeby otwierania / zamykania zbiornika paliwa za każdym razem.
6. Aluminiowa pompa próżniowa dużej wielkości – Dwukrotnie większa ale o połowę lżejsza od dotychczasowego modelu pompy próżniowej; zapewnia znaczącą poprawę czasu zasysania.
Specyfikacja techniczna:
Model: VF53AS
Silnik TYP: 4 suwowy, rzędowy, chłodzony wodą.
MODEL: 3WT61A.
ŚREDNICA I SKOK: 61mm x 60 mm.
POJEMNOŚĆ SKOKOWA: 526cm3
MOC NOMINALNA: 29,5 KM (22 kW).
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
PALIWA: 11,5 l.
ZUŻYCIE PALIWA: 7,7 l/h.
UKŁAD ROZRUCHOWY: Rozrusznik oraz linka rozruchowa z automatycznym zwijaniem.
SMAROWANIE: Miska olejowa.
Pompa TYP: Jednostopniowa, jednowirnikowa pompa turbinowa.
NASADY TŁOCZNE: 2x STORZ 75, z odcięciem zaworami śrubowymi.
NASADA SSAWNA: 1x STORZ 110.
ZASYSANIE: pompa próżniowa wirowa (pompa pomocnicza).
OBROTY POMPY: 5.400 rpm przy ciśn. 5,5 bar.
5.650 rpm przy ciśn. 8 bar.
WYDAJNOŚĆ:
– przy głębokości ssania 1,5 m:
– przy głębokości ssania 7,5 m:
1650 l/min przy ciśn. 4 bar.
1300 l/min przy ciśn. 6 bar.
1030 l/min przy ciśn. 8 bar.
670 l/min przy ciśn. 8 bar.
WYMIARY: Długość całkowita: 796 mm.
Szerokość całkowita: 748 mm.
Wysokość całkowita: 740 mm.
MASA (bez paliwa i oleju): ok. 116,8 kg.
MAKSYMALNA WYSOKOŚĆ SSANIA: ok. 9 m.
AKUMULATOR: 12 V 16 Ah/5h.
REFLEKTOR: 12V 55 W.

posiada świadectwo dopuszczenia CNBOP Nr 1692/2013

Tohatsu M 16/8 VC82ASE Przenośna motopompa pożarnicza M 16/8 model VC 82 ASE, z rozruchem ręcznym i elektrycznym, z licznikiem godzin pracy.
TYP: silnik benzynowy, 2-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony wodą.
POJEMNOŚĆ SKOKOWA: 746 cm3
MOC NOMINALNA: 55 KM (40,5 kW).
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA: ok. 18 l.
ZUŻYCIE PALIWA: Ok. 18 l/godz (przy ciśnieniu 8 bar i wydajności 1600 l/min).
TYP Jednostrumieniowa, jednostopniowa pompa turbinowa.
UKŁAD ROZRUCHOWY: Rozrusznik oraz automatyczny układ reakcyjny (linka rozruchowa).
SYSTEM ZASYSANIA PALIWA: Automatyczny.
SMAROWANIE: Mieszanka benzyny i oleju (mieszanie automatyczne).
ZAPŁON: Iskrownik w kole zamachowym.
ZALEWANIE (zasysanie wody) (max. wys. ssania: 9 m)
Pompa próżniowa łopatkowa (bezolejowa).
Czas zasysania:
- przy wysokości ssania 1,5 m: 4,2 s
- przy wysokości ssania 7,5 m: 19,8 s
OŚWIETLENIE:
Reflektor strumieniowy 12 V, 35 W.
AKUMULATOR: 12 V, 16Ah.
Długość (poz. transportowa): 780 mm.
Szerokość (poz. transportowa): 695 mm.
Wysokość: 810 mm.
Masa (kompletna, z nasadami i zaślepkami):
– bez paliwa: ok. 106,50 kg.
– z paliwem: ok. 119,00 kg.
Wydajność:
1) dla wysokości ssania 1,5 m
– przy ciśnieniu 10 bar 1.430 l / min.
– przy ciśnieniu 8 bar 1.850 l / min.
– przy ciśnieniu 4 bar 2.150 l / min.
Maksymalna wysokość ssania: 9 m
System zasysania: bezolejowa pompa próżniowa
Nasady: ssawna – STORZ 110
tłoczne – 2 x STORZ 75
Silnik: benzynowy, dwusuwowy, o mocy max. 65 KM (47,8 kW) i mocy nominalnej 55 KM (40,5 kW),
z automatycznym systemem dozowania oleju silnikowego do paliwa
Pojemność zbiornika paliwa (benzyny bezołowiowej) ok. 18 l
Waga (bez nasad):
- bez paliwa: 106,5 kg
- z paliwem: 119,0 kg

posiada świadectwo dopuszczenia CNBOP Nr 1694/2013

TOHATSU M8/8 VC72AS

TOHATSU M8/8 VC72AS

TOHATSU M8/8

TOHATSU M8/8

TOHATSU M8/8

TOHATSU M8/8

TOHATSU M8/8

TOHATSU M8/8

Tohatsu M8/8 VC72AS (zdjęcia powyższe)

TOHATSU M16/8 VC82AE POMPA POŻARNICZA

 

TOHATSU M16/8 VC82AE POMPA POŻARNICZA

Tohatsu M16/8 VC82ASE

TOHATSU VC53AS POMPA POŻARNICZA

Tohatsu VF53AS

W ofercie również agregaty pompowe dużej wydajności Ziegler - szczegóły pod zapytania.

Zamówienia/zapytania prosimy przesyłać faxem lub emailem

Copyright by Nopex 2002-2015. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved. Ta strona wykorzystuje tzw. ciasteczka - polityka cookies - szczegóły w dziale polityka prywatnośœci
KONTAKT

Nopex
ul. Rzeszowska 30
38-400 Krosno

Dział handlowy:

tel/fax. 13 4324686
tel/fax. 13 4365225

W sprawach pilnych:
GSM. 604 151 922
GSM. 604 861 035

E-mail:

biuro@nopex.com.pl

Website:

www.nopex.com.pl

 

NIP: 684-127-38-34

TRANSPORT

Towar dowozimy własnym transportem

oraz firmą kurierską