Sprzedaż i wysyłki

Ogólne warunki sprzedaży firmy Nopex:

Zapytania ofertowe - handlowe:
- prosimy o podawanie pełnych danych kontaktowych pytającego;
- prosimy o podawanie w zapytaniach docelowych ilości towaru celem uzyskania właściwej oferty cenowej oraz dokładne precyzowanie zapytań czyli posługiwanie się nazwami i symbolami produktów
- nie udzielamy odpowiedzi na zapytania anonimowe oraz przy braku podania ilości towaru, danych kontrahenta itp. Ma to na celu uniknięcie błędnych ofert.
- przy składaniu zapytań prosimy posługiwać się nazwami i symbolami/modelami produktów
- nie odpowiadamy na ogólnikowe anonimowe zapytania to nie ma nic wspólnego z przygotowaniem oferty dla Klienta.


Zasady - sposoby składania zamówień:

- zamówienia można składać faxem 13 4324686, 13 4365225 lub emailem biuro@nopex.com.pl z podaniem danych Klienta - Zamawiającego (dane kontaktowe, dane do faktury, dane do wysyłki, telefon, adres, numer NIP);
- stali nasi Klienci mogą dokonywać zamówień telefonicznie;
- zamówienia na prośbę Klienta potwierdzane są w ciągu 24 godzin telefonicznie, faxem lub emailem.


Dostawa - transport towarów:
- towar wysyłamy firmą kurierską "DPD" (koszt wysyłki wynosi 20 zł netto, zaś koszt wysyłki z pobraniem 25,00 zł netto); ceny dotyczą przesyłek o wadze do 31 kg; Przesyłki o wadze większej niż 31 kg fakturowane są zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej DPD lub Fedex.
- istnieje możliwość na życzenie Klienta wysyłki towaru firmą kurierską wskazaną przez Zamawiającego z podaniem numeru klienta w firmie spedycyjnej na zamówieniu;
- przesyłki zagraniczne realizowane są tylko i wyłącznie przez firmę spedycyjną DPD i wymagają wcześniejszych konsultacji telefonicznych z naszą firmą, koszty przesyłek zagranicznych ponosi Kupujący i są one fakturowane zgodnie z cennikiem DPD lub Fedex
- przy zamówieniach detalicznych do wartości 100 zł netto doliczana jest opłata logistyczna lub opłata za tzw re-packing a więc niepełne ilości/kartony towaru, koszty te podawane są na fakturze Pro-Forma.

Czas realizacji zamówień:
- standardowo czas realizacji zamówień wynosi 2 - 5 dni;
- jeśli czas realizacji jest dłuższy Klient zostaje o tym poinformowany przy potwierdzeniu zamówienia
 
Formy płatności za zamówienia:
- Dla Firm przy pierwszym zakupie - płatność przedpłata na podstawie faktury Pro-Forma w niektórych przypadkach potwierdzonych przez Sprzedającego - forma płatności pobranie
- Dla Straży Pożarnej, Urzędów Gmin i Miast oraz instytucji rządowych - przelew 14 lub 21 dni
- Dla Klientów Indywidualnych - płatność przedpłata na podstawie faktury Pro-Forma
 
Dokumenty handlowe:
- wystawiamy faktury VAT dla firm i instytucji; zaś dla klientów indywidualnych paragon - dowód zakupu. Dokumenty te dołączane do przesyłki i znajdują się wewnątrz opakowania (w pudełku z towarem).

Zapraszamy do współpracy